ruthmulder.reismee.nl

Reisblog

Hoi iedereen!

Zoals de meeste weten vertrek ik 27 april naar Ghana met 7 andere studenten. Ik ga daar 10 weken lang stage lopen in het ziekenhuis en daarna gaan we nog 3,5 week backpacken in Ghana!

Als je op de hoogte wilt blijven van alle ervaringen tijdens deze reis kun je mijn blog in de gaten blijven houden. Ik ga regelmatig verhalen foto's plaatsen, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest.

Als je automatisch een mailtje wilt ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of nieuwe fotoserie op de site staat. Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Laat gerust een berichtje achter!!! Leuk dat je me wilt blijven volgen!

Liefs Ruth!

Reacties

Reacties

Lotte

Heeeele goede reis lief vriendinnetje !! Ik ga je heel erg missen... Maar ik hoop dat jullie daar ontzettend veel mooie en leuke ervaringen mee gaan maken. Ik ga je zeker volgen de komende maanden ! Veel liefs, xxxx

Rietje Mulder- Welling

Lieve Ruth, dit is toch een te gek leuk idéé meidje?
Zo kan ik je volgen,en nog maar eens vertellen hoe trots wij ((Opa en Oma)) op je
zijn dat je dit gaat ondernemen!!
Heel veel succes met alles,en met ze'n allen.
Dikke knuffel van ons O.en O. Plus een digitaal ????????kusje van Oma. ????????Doeii????

Guido

Bijnaa! Benieuwd naar alle verhalen!:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!